duminică, 3 februarie 2013

doi punct

Ce faci cand ai mult de lucru si mailurile si telefoanele curg mai ceva ca Dunarea dupa potop ? Nimic ! Fix nimic ! Te caci pe ea de treaba, iti zici ca azi e vineri si sfarsitul lumii poate sa mai astepte pana saptamana viitoare !
Banuiesc ca e greu sa gasesti o companie care sa nu fie plina de tacaniti ! Problema e: cum gasesti una cu cat mai putini ? Cum eu nu am gasit una pana acum, nu imi ramane decat sa povestesc despre tacanitii mei. Si de povestit sunt destule, avand in vedere ca in fiecare zi se mai intampla cate ceva ce ma face sa ma crucesc ! Mi-am facut atatea cruci in cei 4 ani de cand sunt aici incat sunt sigura ca o sa ajung in rai si nu mai am nevoie sa trec pe la biserica inca 4 ani de acum incolo...
Intamplarea zilei de azi nu e chiar a zilei de azi ci mai degraba a zilei de ieri.
***
Sauron a facut o pusculita. De fapt a stans o gramada de maruntis si mi i-a pus pe birou sa fac ceva cu ei. Si eu m-am enervat. Poate ca in conditii normale nu m-as fi enervat, dar maruntisul ala era fix ultimul lucru de care mai aveam nevoie pe biroul meu pe care s-au strans de-a lungul timpului urmatoarele lucruri aduse de el: 
  • un DVD cu corpul uman de la Discovery
  • doua telefoane stricate
  • doua reviste
  • o surubelnita
  • niste CD-uri cu softuri de la diferite chestii
  • mai multe cataloage si flyere de la diversi producatori
  • o pipeta (!)
  • o trompa de vid (WTF ?!)
  • diverse pixuri (pe care macar le folosesc)
  • un manunchi de casti adunate de la diverse telefoane stricate
  • cana lui de cafea
... si altele pe care din pacate nu le mai vad sub muntele de chestii adunate in timp !

Deci maruntisul ala era ultimul lucru pe care il mai vroiam pe biroul meu. Asa ca am improvizat o cutie in care i-am pus banii si am pus cutia in bucatarie sa faca ce vrea cu ea !
Foarte multumit si satisfacut de pusculita lui cea noua, vine ieri la noi si ne spune: "Auziti... avem pusculita ! Sa puneti si voi bani in ea !"

o_O

Era vreo 6 seara si lucram la ceva. Eram concentrata in ideea ca deja era tarziu si as fi vrut sa termin mai repede ca sa ma duc si eu acasa. Sauron se plictisea la el in birou. Dupa ce a terminat de verificat ce fac toti angajatii plecati prin tara, s-a uitat pe toate site-urile si m-a frecat pe mine putin la cap (insa fara succes) s-a hotarat sa faca ceva ca sa nu para ca nu are de lucru.
Se duce in bucatarie si ma intreaba: "Vrei popcorn ?".  o_O   Eu, concentrata, ii raspund "nu multumesc !" dar imi dau seama rapid ca stomacul meu nu e de aceeasi parere. Ma lovise o foame incredibila si gandul ca mai am pana ajung acasa era departe de a fi incantator. Asa ca m-am razgandit si i-am zis: "Pai daca faceti dvs., as manca si eu cateva ca mi-e cam foame".
Fericit, pune punga in cuptorul cu microunde, face floricelele, le pune in doua castroane si vine la mine la birou. Un castron il pune pe birou si pe celalalt - al lui - il tinea in brate. Eu, concentrata, lucram, cand il vad ca incepe sa manance din castronul meu. Ma uit la el. Se uita la mine cu o fata tampa si incepe sa rada. Il ignor, continui sa lucrez - cand il vad iar ca mananca din castronul meu. Ma uit iar la el... Se uita la mine si imi zice razand: "ale tale sunt mai bune ! ". "PE BUNEEE ???" - imi venea sa urlu. Dar nu mi-am permis, asa ca i-am propus sa le manance el pe toate (cu continuarea in gand "... si sa ti le bagi in cur cu tot cu castron !!! ").
I-am multumit pentru amabilitatea de a imparti cu mine o punga de STAR de 1.5 lei !

o_O

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu