luni, 11 februarie 2013

Trei punct Cugetari din mai multe unghiuri

Astazi am inceput ziua gandindu-ma la viata. La viata in general si la viata mea in particular. Am stat ca o lepra in autobuz si am lasat imaginile sa imi treaca prin fata ochilor, amestecate cu imaginea blocurilor gri, cu imaginea oamenilor care se tarasc la munca, cu imaginea trecutului meu si cu lipsa viitorului... (si poate putin si cu lipsa banilor - de obicei cand raman fara bani, in loc sa "fac" bani incep sa filosofez, dar asta e alta poveste)
Prin urmare, incarcata de cele mai profunde cugetari am pasit pe usa biroului, cu 30 min intarziere. Dar cui ii mai pasa ! Ce suntem noi in universul asta daca nu "a blink of an eye" ? Ce mai conteaza 30 de minute cand s-au scurs atatia ani si inca pe atatia vor urma ? Chestii d'astea... 
Sauron scormonea de zor la gropicica lui, putin anxios si deranjat de intarzierea mea. Si nu, nu glumesc cand spun ca are o gro-pi-ci-ca ! Fix sub biroul lui ! La propriu ! Adica a scormonit cu pantofii, in parchet, sub scaun si sub birou, inca o data : IN PARCHET (!!!!) o GRO-PI-CI-CA ! Si de-a lungul unui an a reusit cu multa rabdare sa o mareasca ! Gropicica lui Sauron !
Intrebari sunt multe: oare isi cumpara pantofii de la potcovari ? oare in cat timp o sa ajunga la vecinii de jos ? oare isi sapa singur groapa ca sa nu i-o sape altii ? cat de mare e un ou mic si ce a fost mai intai: oul sau Sauron ?
V-am starnit interesul ? Ma gandesc ca poate sunteti si voi curiosi cum a reusit ! Noi am fost ! Si am dedus raspunsul ca niste detectivi adevarati, eliminand variantele mai putin plauzibile (cum ca ar fi un unicorn nepotcovit) si am adunat dovezi de-a lungul timpului ! Sauron si-a sapat gro-pi-ci-ca in timp ce ne urmarea ! Pe scurt: cand am schimbat sediul, usa de la biroul lui nu dadea la unghi bun spre biroul nostru ! Asa ca a cerut sa fie daramata si mutata astfel incat sa ne poata supraveghea mai bine ! Ironia este ca tot nu are un unghi bun, oricat si-ar perfectiona OCHIUL si prin urmare este nevoit sa se aplece peste birou ca sa ne vada ! Atunci cand se apleaca, imprima o forta mai mare in parchet si pantofii si scaunul se freaca agresiv de parchet. Repetand aceasta miscare zilnic de mai multe ori, pe langa faptul ca iti intepeneste spatele, vei avea si o gro-pi-ci-ca de toata frumusetea in parchet !
Intrebarea mea (la care nu doresc in mod deosebit raspuns !) este : merita sa strici bunatate de parchet doar ca sa vezi 3 retardati cum stau cu pungi pe cap (sau fac alte idiotenii) si rad unii de altii ?

o_O

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu